czwartek, 20 stycznia 2011

Muffinki

Jednego dnia kupiłam formę do muffinek- od dłuższego czasu chciałam to zrobić.
Drugiego dnia  chciałam upiec muffinki, ale nie miałam papilotek, więc zrobiłam sama:)
Tego samego dnia szukałam przepis i znalazłam.Trochę go zmodyfikowałam, zamiast w całości mąki pszennej, dałam trochę żytniej i mniej proszku do pieczenia. I co? I nie wyszły najlepsze, strasznie były proszkowe.
Szóstego dnia obrobiłam zdjęcia i zamieściłam na blogu:)
A może ktoś kto tu zagląda, ma jakiś fajny przepis bez proszku do pieczenia:) Jeśli tak to poproszę.
A oto one- muffinki czekoladowe.


3 komentarze:

  1. Wygladaja smakowicie! No i piekne zdjecie! Ja niestety tez mam przepis tylko z proszkiem.

    Pozdrawiam!
    Dagi

    OdpowiedzUsuń
  2. Sprawdziłam.
    Niestety moje przepisy też są z proszkiem :(
    E.

    OdpowiedzUsuń
  3. hej!
    weź już napisz coś nowego!
    ile można o muffinkach czytać! ;)
    E.

    OdpowiedzUsuń