piątek, 3 czerwca 2011

Chabry

Korzystając z tego co daje matka natura nazbierałam chabrów.

5 komentarzy:

  1. Ja juz zapomnialam o istnieniu chabrow! Juz tak dawno nie widzialam tych kwiatow!
    Sa piekne i maja taki intensywny kolor!

    Pozdrawiam
    Dagi

    OdpowiedzUsuń
  2. Jejku, jakie cudne!!!!!
    Gdzie Ty znalazłaś tyle chabrów?
    Ja buszowałam ostatnio w zbożu zbierając zielone kłosy i też znalazłam chabry - 2 sztuki;-(
    Przepadam za chabrami; dobrze, że chociaż dzięki Twoim zdjęciom mogę nacieszyć nimi oczy;-)
    Pozdrowienia i bajecznego weekendu.
    Florentyna

    OdpowiedzUsuń
  3. Cudne!!!
    I kwiaty i zdjęcia!
    Zdjęcia jak zwykle zresztą
    A ja ostatnio zdjęcia jedzeniowe głównie ;)
    Po ośmiornicy były jeszcze małże, krewetki, babeczki,... ale nie mam kiedy wstawić tego wszystkiego na bloga
    E.
    ps. Nie wiesz jak to zrobić, żebym nie musiała jako anomin pisać?

    OdpowiedzUsuń
  4. Dzięki Dziewczyny:) Ja mieszkam na wsi, przed moim domem pola ze zbożem. Szczęśliwie na jednym z nich jest mnóstwo chabrów. Pozdrawiam Was również serdecznie! A ty Kochana Anonimowa Edyto:) koniecznie jedzeniowe zdjęcia na bloga proszę!!

    OdpowiedzUsuń
  5. Polecam ciekawe zdjęcie chabrów: http://www.panoramio.com/photo/87633327

    Pozdrawiam serdecznie ;)

    OdpowiedzUsuń